Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa, zmieniła zasady oceniania wniosków złożonych przez Gminy do programu „Granty PPGR”. W związku z powyższym podstawą do zweryfikowania składanych przez mieszkańców oświadczeń jest między innymi: potwierdzenie faktu zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej oraz jego zamieszkanie na terenie Gminy w której funkcjonował PPGR.
Tym samym mieszkańcy, którzy złożyli oświadczenia bez wyżej wymienionych dokumentów zobowiązani są do dostarczenia:
- Poświadczenia faktu zatrudnienia krewnego ucznia w linii prostej (rodzica, dziadka, pradziadka itp.) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej, np.:
- zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR,
- świadectwa pracy z PPGR,
- legitymacji służbowej,
- dokumentów pochodzących z ZUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych byłych pracowników PPGR,
- dokumentów pochodzących z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa KOWR i inne.
- Uczniowie szkół ponadpodstawowych: zaświadczenie potwierdzające uczęszczanie do szkoły (imię, nazwisko, klasa, adres zamieszkania).
Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Nidzicy, pokój nr 49 w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2021 r, do godz. 15.00.
W przypadku niedostarczenia wymienionych dokumentów we wskazanym terminie złożone oświadczenia mogą zostać odrzucone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa jako nie spełniające wymagań formalnych, w związku z czym uczeń nie będzie miał możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 89 625 07 64.